Periuk Kukus Cap Buaya

Periuk Kukus cap Buaya Original

Periuk kukus ini saya pun kurang pasti 
apa kegunaannya mungkin nak kukus
kek kot. Tak kukus kek mungkin kukus 
ikan buat ikan stim limau asam boi. 
Sedap tu..

Nak bagitahu periuk kukus ni antara 
barangan yang paling top selain periuk
enam dan sembilan beradik.

Periuk ni berbeza saiz dan berbeza 
harga jugak. Paling besar 44cm dan 
paling kecil 24 cm.


Harga periuk kukus 2017

24cm = RM87
36cm = RM159
40cm = RM177
44cm = RM215 

Saiz 44cm dalam gambar yang sebelah kanana. Harga RM215. Tahun 2011 dulu RM160 je saya jual (tahun 2011 tu saya pernah tengok ada orang jual periuk saiz ni RM320.Wow!!)

Mungkin ada yang tertanya-tanya macamana saya boleh jual begitu murah sedangkan orang lain jual dengan harga mahal? Jawapannya ialah faktor kos yang tidak terlalu tinggi untuk saya berulang alik ke Thailand serta kos pos saya dah nyatakan sekali jadi tidak ada kerugian bagi pihak saya untuk menjualnya dengan harga yang lebih murah dari Malaysia. Makan untung sikit-sikit untuk lepas bayar kredit kad bulan-bulan pun dah Alhamdulillah. 

Faham semua? kalau tak faham sila hubungi no whatsapp saya https://www.wasap.my/601119421620 untuk mengetahui lebih lanjut. Saya rasa dah cukup clear dah..

Pos = 

RM6 Semenanjung 
RM38 SS

Nak order https://www.wasap.my/601119421620


Comments

Popular Posts